Nosilia eShop

Πολιτική Επιστροφών-Υπαναχώρησης

Αν επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν που παρέλαβες γιατί είναι ελαττωματικό, λάθος ή επειδή δεν ήταν αυτό που περίμενες, μπορείς να υποβάλεις ένα αίτημα επιστροφής εύκολα και γρήγορα μέσα απ’ τη φόρμα επιστροφών.

Όταν συμπληρώσεις και υποβάλεις τη φόρμα επιστροφής, η ομάδα μας θα επεξεργαστεί το αίτημά σου και θα σου αποστείλει e-mail με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Υπαναχώρηση

Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις τα προϊόντα που αγοράζεις μέσω του Καλαθιού του eshop μας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Εάν η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί από φυσικό πρόσωπο (χωρίς έκδοση τιμολογίου), τότε δικαιούσαι να ασκήσεις το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος, ζητώντας επιστροφή χρημάτων. Η διαδικασία είναι απλή και άμεση. Αναλαμβάνουμε τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής της παραγγελίας σε περίπτωση που χρειαστεί αντικατάσταση έως 2 φορές για κάθε παραγγελία. Για κάθε επιπλέον επιστροφή, θα πραγματοποιήσουμε την επιστροφή αλλά με χρέωση για την επιστροφή και την επαναποστολή των προϊόντων.

Σημείωσε ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων. Διάβασε αναλυτικά όλες τις εξαιρέσεις στην παράγραφο “Περιορισμοί επιστροφών”.

Λανθασμένο ή ελλιπές προϊόν

Στην περίπτωση που το προϊόν που σου αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παρήγγειλες, ή εάν λείπει κάποιο μέρος ή εξάρτημά του, μπορείς να το επιστρέψεις επιλέγοντας “Δεν είναι αυτό που παρήγγειλα” στη φόρμα επιστροφής.

Ζημιά κατά τη μεταφορά

Σε περίπτωση παραλαβής κατεστραμμένου κατά τη μεταφορά προϊόντος, μπορείς να αρνηθείς την παραλαβή του στη μεταφορική εταιρεία και να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω της σελίδας επικοινωνίας για να προβούμε άμεσα σε αποζημίωση ή αποστολή νέου προϊόντος.

Εάν το διαπίστωσες κατά το άνοιγμα της συσκευασίας, μπορείς να επιλέξεις “Είναι ελαττωματικό” στη φόρμα επιστροφής, να επισυνάψεις τις φωτογραφίες της ζημιάς και να συμπληρώσεις στα σχόλια την ένδειξη “Καταστροφή κατά την μεταφορά” ή κάτι αντίστοιχο, για να επιστρέψουμε τα χρήματά σου πίσω ή να αντικαταστήσουμε το προϊόν.

Ελαττωματικό προϊόν

Στην περίπτωση που ένα προϊόν που αγόρασες παρουσίασε κάποιο ελάττωμα, έχεις το δικαίωμα να το επιστρέψεις σύμφωνα με τα άρθρα 534 και επόμενα του Αστικού Κώδικα.

Για να επεξεργαστούμε στον συντομότερο δυνατό χρόνο το αίτημα επιστροφής, καλό θα είναι να φωτογραφίσεις το προϊόν που θέλεις να επιστρέψεις. Φρόντισε οι φωτογραφίες που θα ανεβάσεις στη φόρμα επιστροφής να απεικονίζουν καθαρά το ελάττωμα, εάν αυτό είναι ορατό. Περίγραψε το πρόβλημα ώστε η ομάδα μας να έχει την πλήρη εικόνα της βλάβης. Θα επεξεργαστούμε το αίτημά σου και θα σου αποστείλουμε e-mail για την εξέλιξή του και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Επιστροφή Χρημάτων ή/και Αντικατάσταση

Εάν διάλεξες την επιστροφή χρημάτων και η εξόφληση της παραγγελίας σου είχε πραγματοποιηθεί με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, θα επιστρέψουμε το ποσό που έχεις καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα που χρησιμοποίησες για την εν λόγω παραγγελία. Τα χρήματά σου αποδεσμεύονται άμεσα από εμάς, αλλά ενδέχεται να υπάρξουν περαιτέρω καθυστερήσεις μέχρι και 10 εργάσιμες ημέρες, για να εκκαθαρίσουν το ποσό οι τράπεζες. Η επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό σου μπορεί να φαίνεται είτε ως κίνηση αντιλογισμού, ακύρωση της εντολής πληρωμής της παραγγελίας σου, είτε ως κατάθεση από τον Σύλλογο Νοσηλεία.

Σε περίπτωση εξόφλησης της παραγγελίας σου με τη χρήση Δωροκάρτας, θα εκδώσουμε νέα Δωροκάρτα ίσης αξίας με τη χρηματική αξία του προϊόντος που επιστρέφεται και θα την αποστείλουμε στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) που δήλωσες κατά την παραγγελία σου. Σε περίπτωση που για την εξόφληση της παραγγελίας σου έκανες χρήση πολλαπλών τρόπων πληρωμής, δηλαδή χρησιμοποίησες πιστωτική ή χρεωστική κάρτα και Δωροκάρτα, θα επιστρέψουμε το ποσό που έχεις καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά ως προς το μέρος της συναλλαγής που πληρώθηκε με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και εφόσον υπάρχει υπόλοιπο, θα εκδώσουμε νέα Δωροκάρτα ίσης αξίας με την χρηματική αξία που υπολείπεται και θα την αποστείλουμε στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) που δήλωσες κατά την παραγγελία σου.

Εάν έχει επιλεχθεί η αντικατάσταση, θα προβούμε σε αποστολή νέου προϊόντος στο χώρο σου με δικά μας έξοδα.

Για τις επιστροφές λόγω παραλαβής λάθος προϊόντων, θα επιλέξουμε είτε να σου αντικαταστήσουμε το λανθασμένο προϊόν με το ορθό είτε να σου επιστρέψουμε το αντίτιμο της αγοράς σου.

Περιορισμοί επιστροφών

Χρονικό περιθώριο επιστροφής προϊόντων

Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή παραλαβής λάθος προϊόντος το αίτημα επιστροφής πρέπει να καταχωρείται μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Μετά από το διάστημα αυτό η επιστροφή δε μπορεί να γίνει δεκτή.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

Σε κατηγορίες προϊόντων που αφορούν:

  • Προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν (π.χ. βρεφικές τροφές).
  • Προμήθεια αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής (π.χ. εσώρουχα)
  • Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. ακουστικά, ξυραφάκια, προϊόντα προσωπικής φροντίδας)
  • Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ ποτά, καφέδες)
  • Προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση (π.χ. ηλεκτρονικά παιχνίδια)
  • Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή εξατομικευτεί μετά την παραλαβή (π.χ Μνήμες RAM, Σκληροί δίσκοι)
  • Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, σύμφωνα με προδιαγραφές τις οποίες έχει θέσει ο καταναλωτής (π.χ κούπα με φωτογραφία που έχω επιλέξει, μπρελόκ με αφιέρωση που έχω επιλέξει)
  • Θα μπορείς να αναγνωρίσεις ποια προϊόντα ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες απο την σχετική ένδειξη
  1. Προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο (1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών).

Προϋποθέσεις για την αποδοχή της επιστροφής

Για να δεχτούμε την επιστροφή σου, θα πρέπει:

Το προϊόν να είναι καλά συσκευασμένο σε ανθεκτικό κουτί. Προτίμησε την αρχική συσκευασία, αν δεν την έχεις, διάλεξε μια συσκευασία που θα προστατεύει το προϊόν από οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά.

Φόρμα αιτήματος επιστροφής προϊόντων-υπαναχώρρησης